About The Speaker
Markéta Vendlová (Coca-Cola)
Markéta brázdí vody recruitmentu cca 5 let a nejvíc jí na něm baví potkávat denně zajmavé a inspirující lidi a spojovat je s novými příležitostmi. S Coca-Colou se poprvé setkala při nárazové spolupráci na náborech v komerční oblasti jako agenturní […]
Markéta brázdí vody recruitmentu cca 5 let a nejvíc jí na něm baví potkávat denně zajmavé a inspirující lidi a spojovat je s novými příležitostmi. S Coca-Colou se poprvé setkala při nárazové spolupráci na náborech v komerční oblasti jako agenturní recruitment consultant v roce 2018 a během následujích let si pro značku vyzkoušela externí nábor hlavně marketing & sales rolí, ale třeba i projekt market mappingu pro kávový segment.
V lednu 2022 nakoukla pod pokličku Colích náborových procesů ještě více zblízka přímo z pozice on-site externího recruitera a tak moc si zamilovala neskonalou dynamiku, drive a nápomocnost lidí pracujících pod logem červené lahvičky, že se rozhodla přidat do Coke family už naplno. Po 10 měsících v týmu je za ní stále v náboru nejdůležitější otevřená komunikace, věří, že každý si zaslouží šanci a že lidé by se neměli nabírat jen podle dosavadních zkušeností, ale hlavně potenciálu.
Cílem Talent Acquisition je za ní poskytnout příjemnou zkušenost kandidátovi a i když výběrko nevyhraje, dát mu zpětnou vazbu, která mu pomůže zapracovat na svých slabších stránkách. Ideální balanc denní reality náboráře je podle ní posouvat lidi v kariéře dále a zároveň pomáhat značce k lepšímu candidate engagement.
Razí motto: “Kdo chce, hledá způsoby, kdo nechce, hledá důvody.” a většinou má až moc energie na rozdávání, takže o ní někteří kolegové říkají, že je ekvivalentem postavičky z animovaného filmu.
Téma případovky HRko 2022: Pozitivní HR trendy v Coca-Cole HBC za rok 2022
V Coca-Cole je pro nás extrémně důležitá spokojenost našich interních zaměstnanců, zaujetí & nábor diverzifikovaného, kvalitního talentu a skvělá celistvá zkušenost kandidáta v rámci celého procesu, od výběrového řízení až po on-boarding. Právě na tyto klíčové oblasti jsme se v týmu během posledního roku zaměřili a s radostí v nich můžeme prezentovat pozitivní trendy. Během naší skromné půl hodinky sdílení best-pratice se pobavíme o úspěšných projektech & iniciativách v rámci tří oblastí – podpora diverzity a inkluze, zlepšení candidate experience a práce s interním talentem.
Jak se nám podařilo dosáhnout gender balance v sales týmu s podílem 47% žen a jak se nám daří podporovat růst žen do manažerských rolí? Jaké jsou naše další cíle? Představíme iniciativu Women in Sales a employer brandovou kampaň “Women Leader Stories”, která byla dokonce nominovaná na mezinárodní ocenění.
Jak vybíráme ten nejlepší talent a zároveň zefektivňujeme náborový proces za účelem zlepšení zkušenosti uchazeče? Představíme na míru ušitý proces dle segmentu pozice a interaktivní nástroje, které v něm používáme.
Jak pracujeme s nováčky, tak aby měli co nejlepší on-boarding a během zkušební aktivně rozvíjeli klíčové dovednosti pro svou roli? Pobavíme se o na míru šitých praktických trénincích pro sales.
A v neposlední řadě to nejdůležitější, jak pracujeme s rozvojem interních talentů? Ukážeme celkovou best-practice od vzdělávání principem 70:20:10, řízení speciálních talentových programů a práce se succession až po tvorbu kariérního plánu zaměstnance.